Algkursus

Pakume erinevaid 3D Treeningu algkursuseid, mis keskenduvad sportlikule kahevõitlusele. Need on mitmekesised treeningute komplektid, kus käsitletakse erinevate võitlusdistantside algteadmisi ja olulisemaid põhimõtteid.

BRASIILIA JIU-JITSU / LUKUMAADLUS / MMA MAASVÕITLUS

Maasvõitlus on sportlikus vabavõitluses (MMAs) ja üldiselt kahevõitluses üks olulisematest võitlusdistantsidest. Võitlus maas (matil) põhineb brasiilia jiu-jitsul ja lukumaadlusel, mis on tehniliselt väga mitmekesised spordialad. Treenimise käigus õpime saavutama domineerivaid positsioone, põgenema nõrkadest positsioonidest, alistama liigeselukkude ja kägistustega.

SPORTLIK VABAVÕITLUS e MMA PÜSTIVÕITLUS

MMA püstivõitlus põhineb poksialade (poks, kickpoks, taipoks) põhioskustel, mis on spetsiaalselt kohandatud sportlikuks vabavõitluseks. Treenimise käigus õpime õigesti lööma ja kaitsma (sh käe- põlve- ja jalalöögid), võitlusvalmilt püsti liikuma ja kasutama taipoksist tuntud seonguid/haardeid (clinch).

Järgnev algkursuse treeningpakett kehtib samamoodi nii maasvõitluse kui püstivõitluse kohta.

Algkursus

Algkursus üks tsükkel kestab 2,5 kuud.
Treeningud toimuvad 2 korda nädalas, treening kestab 1 tund.
Pühapäeviti toimub lisaks üks 2-tunnine treening õpitu kordamiseks koos abitreeneriga
Liituda saab jooksvalt – iga trenn.
Liitumiseks tuleb eelnevalt registreeruda.
Algkursuse hind 60 € 1 kuu.
Võimalik tasuta proovida kuni 2 treeningut.

Huvilised saavad soovi korral läbida mõlemad algkursused üksteise järel või hoopis jääda ühe valitud suuna juurde (maasvõitlus või püstivõitlus). Sportlikust vabavõitlusest (MMAst) huvitatutele on elementaarne omandada mõlema algkursuse sisu.

Treenime turvaliselt ning hoiame üleval sportlikku ja sõbralikku suhtumist. Loe lähemalt meie treenimise põhimõtetest ja treenimise metoodikast.

Kutsume treenima kõiki, keda huvitavad võitluskunstid, või kes soovivad teha huvitavat üldfüüsilist treeningut. Enesekaitsest huvitatutele on samuti head uudised: kuigi me ei treeni otseselt tänavavõitluseks, annavad algkursused väga realistliku ettekujutuse ning algoskused enesekaitsest.

Treeningute aegu, hindu ja asukohti vt lähemalt Treeningute lehelt.

 

Registreerumiseks palun täitke registreerumisvorm – http://3dtreening.ee/algkursus-vorm/

 

Mis riietuses trenni tulla ja millist treeningvarustust mul vaja on?

Alustamiseks sobivad vabad sportlikud rõivad: dressid või lühikesed püksid ja T-särk sobivad väga hästi. Mida vähem ripatseid- lukke- trukke- haake- nööpe, seda parem. Kes soovib, see võib ka kasutada gi’d (s.o brasiilia jiu-jitsu treeningrõivastus, vajadusel võib selle asemel kasutada nt judo või sambo rõivastust).

Kui vanalt võib trenni tulla?

Vanust võiks olla vähemalt 16 aastat.

Ma pole varem võitluskunstiga tegelenud, kas see trenn mulle sobib?

Muidugi sobib. 3D Treeningu algkursused ei eelda eelnevat ettevalmistust võitluskunstides. Tule trenni, vaata, kuidas meeldib ja otsusta. Kui tunned alguses ebakindlalt, siis küsi julgelt ja su mured saavad vastuse.

Ma olen füüsiliselt vähe trenni teinud, kas ma saan hakkama?

Saad ikka. 3D Treeningu algkursused ei eelda tugevat füüsist alustamiseks. Küll aga peaksid olema valmis selleks, et pärast algkursuse lõpetamist on su üldfüüsiline tase tublisti parem. Trenni teeb ikka igaüks vastavalt oma võimetele. Kui sul on mõni krooniline haigus või vigastus, siis oleks parem kui mainid seda eelnevalt treenerile, siis saad soovitusi enda paremaks hoidmiseks ja ka treener oskab trenni läbiviimisel sinuga sobivamalt arvestada.

Kas ma saan trennis haiget? Kas hakatakse üksteist peksma?

Peksmine kui kontseptsioon on täiesti välistatud. Ja haiget ka ei saa. Vähemalt mitte rohkem kui mis iganes teise spordialaga tegeledes. Kuna meie spordiala on selgelt võitlusliku iseloomuga, siis me peame ohutut treenimist väga tähtsaks. Treener jälgib ja juhendab algkursusel teineteisega turvaliselt koos treenima. Algkursusel on oodatud, et treenijad ei teeks trenni liiga rahmeldades ja liiga järsult — seda eriti alguses. Alles oskuste ja teadmiste taseme tõustes asutakse üheskoos tempot ja jõudu suurendama. Isegi kui satud kõrvalt nägema edasijõudnuid näiliselt karmilt treenimas, siis tea, et esiteks on nad ilmselt piisavalt kogenud ja oskavad end hoida vigastustest, ning teiseks on nende omavaheline treenimise kiirus ja jõud sõbralikult kokku lepitud.

Olen naissoost, kas see ala on mulle sobilik?

Muidugi on. Meil käib trennis naisterahvaid küll ja neile väga meeldib (võimalik liituda ka ainult naistele mõeldud BJJ algkursusega) On loomulik, et alguses ei pruugi kõigile füüsiline kontakt võõrastega mugav olla, kuid kui see algne harjumatus on möödunud, siis on väga tore kogeda, et suudad oma oskuste ja vilumusega täiskasvanud meest võita. Samuti on enesekaitse aspektist vaadates meie harrastatavad võitlusalad väga asjakohased.

Jäin algkursuse algusega hiljaks, kas ma saan nüüd liituda?

Algkursusega saab liituda jooksvalt kogu aeg. Vaata lähemalt treeningute infot, registreeru ja tule trenni!